Alla inlägg den 18 november 2010

Av mano haddo - 18 november 2010 19:45

hej alla bloggare!!

på lördag ska jag få en iphone hahalängtar skit mycket.Idag har jag varit i skolan och i kyrkan vi hade läste snabbt men det var skönt sen när jag kom hem så hade mina kussiner kom it så jag va med dom.Just nu sitter jag och tittar på en film som heter leonheart tror jag de verkar vara bra.herreguud när jag blädrade på tvn så såg jag att paranolmal activety fanns då tänkte jag fan shit skarrigaste filmen i hela värden på gud.Imorgon är det fredag då ska jag Anna,Jaqueline och kanske min kompis Christina komma vi kommer att ha skit kul vi kommer att hoppa och plaska haha.Nu är jag inne på msn ska in nu på facebook när jag har skrivit klart mitt inlägg.Jag är skit glad att jag ska få en iphone haha den är från kina så den är på engelska kommer att fatta lite iallafall.Min kompis har den biga experia den är skit fin men hon surfar gratis på sin mobil och det kommer jag också göra fett skönt kan logga in på faecbook och youtube när jag vill asså ohhh fy fan vad jag längtar jag kan fan inte sluta tänka på det jag blir så jävla glad och stolt varje gång jag tänker på det haha nu garvar jag också haha.Asså mina kompisar kommer att få se på den men inte första veckorna för då e den ju ny så man vill inte att någon ska röra den.Jaha nu har jag inget att blogga om men vi får ses i morgon älskade blogg ses hejdå







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards