Alla inlägg den 11 november 2010

Av mano haddo - 11 november 2010 21:32

hej nu bloggar jag igen.Sitter och tittar på film.Skit bra va hahah.Jag är ganska trött just nu.Imorgon ska jag och Jaqueline åka och bada.Den hära gången kunde Anna inte följa med.Jag gjorde mina läxor nyss asså herregud hatar läxor.Det är det värsta jag vet i mitt liv och skolan.I morgon är det skola oh det är fredag så skön slipper skolan i 2 dagar fast på måndag också haha för har läkartid.Det va nyss reklam på filmen men nu har den börjat igen.ojj glömde säga för en vecka sen köpte jag en ny mobil. ses hejdå


  

Av mano haddo - 11 november 2010 16:25

hej jag heter Manuella haddo och har gjort en ny blogg som heter www.manuella.bloggplatsen.se skit skön blogg men ska fixa design och andra saker på den så ni vet okej.jag kommer att blogga rätt mycket och så kommer jag att lägga upp musik och bilder skit skönt.just nu sitter jag hemma vid min bärbara data och bloggar lite.Mina kompisar har oockså blogg fast på www.blogg.se men när jag fick reeda på att det fanns www.bloggpaltsen.se då tyckte jag på engång att jag skulle göra en blogg här.Men innan hade jag en blogg på www.blogg.se ses måst dra nu hjedå

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards